زندگينامه دكتر باب پراكتور

كتابي الكترونيك در مورد مطالب سبز موفقيت

زندگينامه دكتر باب پراكتور

مقدمه

هر جا كه صحبت از خود كمكي مطرح مي شود، باب پراكتور يك شخصيت برجسته است. در سال 1973، او شركت خود را تأسيس كرد و از آن زمان تاكنون مورد تجليل قرار گرفته است. اين مرد كه يك كارآفرين، يك معلم، يك نويسنده، يك مشاور تجاري و مشاور است، به خاطر سخنراني هاي انگيزشي اش در مورد اينكه چگونه نسخه بهتري از شما باشد، مشهور است. او بيش از 40 سال است كه مأموريت خود را براي توصيه به مردم براي استراتژي ايده هاي خود به گونه اي انجام داده است كه بتوانند زندگي هاي فوق العاده پر زرق و برق و رضايت بخشي را براي خود ايجاد كنند.

خواندن كتاب‌هاي كلاسيك توسط افرادي مانند ارل نايتينگل، والاس دي واتلز و ناپلئون هيل به او انگيزه داده است كه ايده‌ها و مفاهيم محكمي را در مورد اينكه چگونه بايد زندگي كرد تا در هر كاري كه مي‌خواهد به‌طور كامل موفق باشد و موارد ديگر را توسعه دهد. مهمتر از همه، همانطور كه خود پراكتور مي گويد، داشتن يك زندگي مجلل.

او به مردم كمك مي كند تا فراتر از جايي كه اميدوارند به آنجا بروند حركت كنند و با انجام اين كار، پتانسيل واقعي خود را بشناسند و با اين روحيه الهام بخش بزرگ است كه مرد جذابيت زيادي پيدا كرده است.


اوايل زندگي
وقتي پروكتور در انتاريو در كانادا به دنيا آمد، او آن چيزي نبود كه فكر مي كرد امروز باشد. در سن 26 سالگي، او دبيرستان را رها كرده بود، در يافتن شغل با مشكلات زيادي روبرو بود و معلوم نبود آينده اش چگونه خواهد بود.

در آن زمان بود كه طبيعت پتانسيل واقعي او را تشخيص داد و خود را در حال خواندن كتاب بينديشيد و ثروتمند شويد اثر ناپلئون هيل يافت و اين كتاب كه الهام بخش بسياري از افراد قبل از او بود، نقطه عطفي در زندگي او نيز شد كه از آن پس آغاز شد. به سمت يك مارپيچ رو به بالا كه تمايلي به پايين آمدن ندارد.

او طي دوازده ماه آينده در بسياري از شركت‌هاي مختلف در سراسر جهان شروع به كار كرد و در آنجا خدماتي را براي نظافت ارائه داد و شركت خود را نيز افتتاح كرد. براي اينكه چيزي براي يادگيري به دست آورد، تصميم گرفت به Nightingale-Conant بپيوندد و از آنجا توسط ارل نايتينگل بدنام آموزش ديد.
ملاقات با ارل نايتينگل

به منظور دريافت راهنمايي توسط ارل نايتينگل، پراكتور به شيكاگو نقل مكان كرد، جايي كه مدتي كه با نايتينگل گذراند، الهام بخش زيادي از او شد و به طور كلي او را به فرد بهتري تبديل كرد. مربيگري كه او دريافت كرد زندگي او را براي هميشه تغيير داد و او را بسيار شكوفا كرد.

او به سرعت در Nightingale-Conant رتبه ها را صعود كرد و به زودي معاون فروش شد. از آنجايي كه سازماني كه او با نايتينگل در آن كار مي كرد تماماً در مورد آموزش رشد و توسعه شخصي بود، پروكتور به اين ايده رسيد كه بايد شركت سمينار خود را براي ارائه سخنراني هاي انگيزشي در مورد موضوع كمك به خود به ديگران باز كند.

بنابراين، از آن زمان به بعد، باب پراكتور تلاش مي كند تا مردم را به شناخت درون خود و سپس در كاري كه مي خواهند بكنند برتري دهد. شركت او دانشجويان بسياري را از ايالات متحده و كانادا آورد كه به زودي در زندگي خود شروع به صعود كردند. در حال حاضر، باب همچنين به سراسر جهان سفر مي كند و با تمام سخنراني هايي كه در سمينارهاي خود انجام مي دهد، مردم را در سفرهاي خود الهام مي بخشد.


اين در مورد فلسفه پول نيست
در حالي كه پراكتور اعتقاد راسخ دارد كه همه بايد يك زندگي سرسبز و پر از شكوه و تجمل داشته باشند، او توضيح مي دهد كه كار او صرفاً در مورد فلسفه پول نيست. او همچنين تلاش مي‌كند تا افراد را در جنبه‌هاي اخلاقي و اخلاقي شخصيتشان بهتر كند تا همه رتبه‌هاي اولويت‌ها را درك كنند و صرفاً در تعقيب و گريز موش‌ها به دنبال مزاياي پولي نباشند، زيرا اين امر فقط باعث تحقق بيشتر جامعه مي‌شود. او همچنين اعتراف مي كند كه اگر كسي بر كمك واقعي به مردم تمركز كند، پول به طور خودكار مي آيد و اصلاً نيازي به نگراني در مورد آنها نيست.


ذهن چگونه كار مي كند
باب ايده بسيار جالبي در مورد نحوه عملكرد ذهن انسان دارد و بر اين نكته تاكيد دارد كه چگونه براي موفقيت بايد اين را درك كرد. او بين ضمير خودآگاه و ضمير ناخودآگاه و چگونگي توانايي هاي ما در تخصيص هاي مختلف هر دوي اين زمينه ها تفاوت قائل مي شود. او به شدت بر اين نكته تأكيد مي كند كه چگونه براي رسيدن به موفقيت، در درجه اول بايد هميشه نگرش مثبت نسبت به زندگي داشت.

ثانياً، او ثابت مي كند كه بايد از خلاقيت و تخيل آنها استفاده كرد، زيرا در اينجا فرديت و از اين رو منحصر به فرد بودن نهفته است. او همچنين اهميت تمركز را با برشمردن آن به عنوان يكي از پيش نيازهاي هر دستاوردي افزايش مي دهد. مهم‌تر از همه، او در مورد خودباوري صحبت مي‌كند و اينكه چقدر براي هر فرد مهم است كه ارزش و توانايي‌هاي خود را درك كرده و به رسميت بشناسد و چگونه شكار ذهني براي دستيابي به آن مفيد است.

دستاوردها
باب مفهوم خود را از چگونگي نخبه گرايي در درون همه ما القا كرد و در كتاب پرفروش خود يعني You Were Born Rich در انتظار يافتن آن است و با آثار ديگرش از جمله Mission in Commission، The Goal Achiever، The Winner's Image، The Recruiting، طرفداران زيادي در سراسر جهان به دست آورده است. پازل، پازل موفقيت، سريال موفقيت و بهترين بودن.

او همچنين با Michael Beckwith و Jack Canfield، نويسندگان The Secret و Chicken Soup for the Soul به ترتيب براي ايجاد دوره اي بر اساس برنامه Science of Getting Rich كار كرد.

باب پراكتور در مصاحبه برجسته خود با لري كينگ، ايده هاي خودسازي را در ديدگاه خود توضيح داد، و توضيح خود را در مورد اينكه چگونه بايد در جستجوي شناخت بهترين خود و صيقل دادن آن نسخه و همراه داشتن آن با خود در تلاش باشد، توضيح داد. جاده موفقيت او همچنين در مورد اينكه چگونه خلاقيت و تخيل تاثير بسزايي در شاد بودن و دستيابي به نتايج باورنكردني در تمام جنبه هاي زندگي دارد صحبت كرد.


در فيلم راز بازي كرد
ارائه دي وي دي راز، در كنار كتاب فوق العاده انگيزشي، بسيار عالي بوده است. هر دوي اينها بدون باب پراكتور به دليل نقش او در مشاركت كننده كتاب و همچنين بازيگر نقش اول فيلم امكان پذير نبود.

روندا برن، كارگردان، باب را به خاطر احترامي كه به او به عنوان يك معلم داشت، انتخاب كرد و معتقد بود كه هيچ كس ديگري نمي تواند اين نقش را بهتر انجام دهد. باب همچنين يكي از بزرگترين متخصصان قانون جذب و قانون ارتعاش است كه جهان تاكنون شناخته است.


خلاصه
باب پراكتور يكي از تأثيرگذارترين چهره ها در زمينه خودسازي است كه دنيا از آن صحبت مي كند. از دهه 1970، او نقش خود را در جلب اعتماد مردم به آنها ايفا مي كند و اگرچه در روزهاي اوليه شروع سختي داشت، اما از ناپلئون هيل الهام گرفت و با مربيگري ارل نايتينگل به يكي از بهترين انگيزه ها تبديل شد. بلندگوها وجود داشته اند.

توانايي او در توضيح واضح نحوه عملكرد ذهن بسيار دشوار است و او را به يكي از بهترين متخصصان در اين منطقه تبديل مي كند.

كتاب پرفروش او شما ثروتمند به دنيا آمديد، اعتقادات او را در مورد اينكه چگونه همه ما داراي پتانسيل هستيم و اينكه همه سزاوار آن هستند و بايد تلاش كنند تا زندگي شاداب و لذت بخشي داشته باشند را نشان مي دهد.

منبع: topresultsacademy.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.