راهنماي كامل استفاده از قانون جذب

كتابي الكترونيك در مورد مطالب سبز موفقيت

راهنماي كامل استفاده از قانون جذب

قانون جذب امكان بي نهايت، فراواني بي نهايت و شادي بي نهايت را فراهم مي كند. هيچ ترتيب سختي نمي شناسد و اگر اجازه دهيد مي تواند زندگي شما را از هر نظر تغيير دهد.

در همين لحظه، زندگي شما توسط نيروهاي جهاني هدايت و تحت تأثير قرار مي گيرد كه حتي ممكن است از آنها آگاه نباشيد - و قدرتمندترين آنها قانون جذب است. درست مانند قانون گرانش، اين قانون هميشه در حال اجراست و زندگي شما را بيش از آنچه تصور مي كنيد تحت تاثير قرار مي دهد.

خبر خوب اين است كه وقتي از اين قانون جهاني آگاهي پيدا كرديد، مي توانيد ياد بگيريد كه چگونه از آن براي تغيير زندگي خود براي بهتر شدن استفاده كنيد! زيرا نكته اينجاست: شما در حالت دائمي خلقت هستيد.

هر لحظه از هر روز، شما به طور فعال واقعيت خود را خلق مي كنيد. با هر فكري، چه آگاهانه يا ناخودآگاه، در حال ساختن آينده خود هستيد. و هنگامي كه مي دانيد چگونه از قدرت قانون جذب در زندگي خود استفاده كنيد، مي توانيد افكار و اعمال خود را به گونه اي هدايت كنيد كه به شما امكان مي دهد بدون زحمت آنچه را كه مي خواهيد جذب كنيد.

ممكن است در حال حاضر فكر كنيد، "يك دقيقه صبر كنيد... قانون جذب واقعي است؟"

بسياري از مردم، هنگامي كه براي اولين بار در مورد اين قانون جهاني مي شنوند، آن را به عنوان "وو" رد مي كنند. بنابراين اگر شك داريد كه آيا واقعاً كار مي كند يا خير، مطمئناً تنها نيستيد! من اغلب از افرادي سؤال مي‌كنم كه نمي‌دانند قانون جذب چيست و در مورد ادعاهايي كه شنيده‌اند شك دارند. و من چيزي را كه هميشه به آنها مي گويم به شما مي گويم:

منتظر معجزه باشيد
وقتي متوجه شديد كه قانون جذب چگونه كار مي كند، مي توانيد از آن براي تغيير زندگي خود براي بهتر شدن و ايجاد آينده اي شگفت انگيز استفاده كنيد.

اين راهنما شما را در فرآيند استفاده از اين قانون جهاني قدرتمند راهنمايي مي كند و به شما نشان مي دهد كه چگونه آنچه را كه مي خواهيد در هر زمينه از زندگي خود آشكار كنيد. من در مورد 7 قانون جذب (درست است، بيش از يك قانون وجود دارد) و 3 مرحله اثبات شده براي فعال كردن آن در زندگي به شما آموزش خواهم داد. همچنين ياد خواهيد گرفت كه چگونه از آن براي اهداف مختلف مانند جذب ثروت يا عشق بيشتر به زندگي خود استفاده كنيد.

دست و پنجه نرم كنيد، زيرا سواري شگفت انگيزي خواهد بود!

قانون جذب چيست؟
قانون جذب يك اصل جهاني است كه بيان مي كند هر چيزي را كه روي آن تمركز كنيد به زندگي خود جذب خواهيد كرد. هر چيزي كه انرژي و توجه خود را به آن اختصاص دهيد همان چيزي است كه به شما باز خواهد گشت.

وقتي روي فراواني چيزهاي خوب در زندگي خود تمركز كنيد، به طور خودكار چيزهاي مثبت بيشتري را به زندگي خود جذب خواهيد كرد. اما اگر روي افكار منفي متمركز شويد و فقط روي چيزهايي كه در زندگي كمبود داريد تمركز كنيد، در نهايت منفي‌گرايي را به زندگي خود جذب خواهيد كرد و آنچه بيشتر از همه مي‌خواهيد همچنان از شما دور خواهد شد.
قانون جذب چيست؟


چرا جهان از قانون جذب استفاده مي كند؟
به عبارت ساده، به اين دليل است كه مانند، مانند را جذب مي كند. اگر احساس هيجان، اشتياق، پرشور، شادي، شادي، قدرداني يا فراواني مي كنيد، در اين صورت انرژي مثبت را به كائنات مي فرستيد.

به نوبه خود، آن انرژي مثبت افراد، منابع و فرصت هايي را جذب مي كند كه در همان طول موج پرانرژي طنين انداز مي شوند. اين خوش بيني كه بدون زحمت وارد مسير زندگي شما مي شود به شما امكان مي دهد به اهداف خود برسيد.

از سوي ديگر، اگر احساس بي حوصلگي، اضطراب، استرس، عصبانيت، رنجش يا غم داريد، انرژي منفي به شما مي فرستد. اين انرژي منفي مثبت گرايي را دفع مي كند و افراد و اتفاقات بدبين را به زندگي شما جذب مي كند.
كشف قانون جذب در زندگي شما

احتمالاً در زندگي خود به قانون جذب توجه كرده ايد. به عنوان مثال، فردي كه هميشه شكايت مي كند، معمولاً دوستان يا دنبال كنندگاني را جذب مي كند كه نگرش بدي نيز دارند. يا افراد شاد و پرانرژي افراد با انگيزه ديگري را به حلقه خود جذب مي كنند.

اين قانون جهاني جذب در عمل است!

توجه به اين نكته مهم است كه كيهان اهميتي نمي‌دهد كه شما چه نوع ارتعاش انرژي را ارسال مي‌كنيد. مهم نيست كه شما فردي مثبت يا منفي باشيد. به سادگي به آنچه شما ارائه مي دهيد پاسخ مي دهد.

با تغيير ارتعاش پرانرژي خود، مي توانيد نحوه واكنش جهان به شما را تغيير دهيد! شما مي توانيد نتايج خاصي را در زندگي خود به سادگي با ايجاد و تكيه بر ارتعاشاتي كه با خواسته هاي شما هماهنگ است، نشان دهيد.

اما براي انجام اين كار، بايد عميقاً و به طور مداوم از انرژي، افكار و احساسات خود آگاه شويد - و هفت راه متفاوت كه آنها واقعيت شما را شكل مي دهند.


7 قانون براي جذب كردن
قانون جذب را مي توان به هفت «قانون كوچك» تقسيم كرد كه همگي بر نحوه واكنش جهان به شما و نتايجي كه در زندگي مي گيريد تأثير مي گذارند.

شماره 1 قانون تجلي
اين همان چيزي است كه اكثر مردم با شنيدن كلمات "قانون جذب" به آن فكر مي كنند. قانون تجلي بيان مي كند كه افكار و احساسات ما واقعيت ما را ايجاد مي كنند - و آنچه روي آن تمركز مي كنيم همان چيزي است كه در زندگي خود آشكار خواهيم كرد.

(نكته حرفه اي: تأييديه هاي قانون جذب روشي قدرتمند براي حفظ اهداف شما در سرفصل ذهن است و به شما كمك مي كند تا روي آنچه مي خواهيد (بر خلاف آنچه نمي خواهيد) تمركز كنيد تا بتوانيد زندگي مورد نظر خود را ايجاد كنيد. )


شماره 2 قانون مغناطيس
قانون مغناطيس بيان مي كند كه هر چيزي كه در زندگي شما اتفاق افتاده است - افراد، چيزها و فرصت هايي كه به زندگي شما وارد شده اند و همچنين شرايطي كه در آن قرار گرفته ايد - نتيجه انرژي است كه براي آن صرف مي كنيد. جهان.

شما چيزي را كه هستيد جذب مي كنيد.


شماره 3 قانون ميل تزلزل ناپذير
آيا واقعاً چيزهايي را مي خواهيد كه باور داريد مي خواهيد؟

قانون ميل تزلزل ناپذير بيان مي كند كه ميل شما براي دستيابي يا جذب يك چيز خاص بايد قوي و تسليم ناپذير باشد تا بتوانيد آن را در زندگي خود نشان دهيد. وقتي خواسته‌هاي شما ضعيف و بدون پايه‌اي محكم باشند، نمي‌توانند آنچه را كه مي‌خواهيد جذب كنند.


شماره 4 قانون تعادل ظريف
جهان متشكل از تعادل بين نيروها و عناصر مختلف است. و از آنجايي كه ما كوچكترين كيهان هستيم، خواهان تعادل نيز هستيم. وقتي جنبه هاي مختلف زندگي شما در تعادل هستند، مي توانيد آرامش و شادي واقعي را تجربه كنيد. اما براي رسيدن به تعادل، قدرداني و قدرداني لازم است.

شماره 5 قانون هارموني
قانون هارموني تعامل هماهنگ نيروها و عناصر تشكيل دهنده جهان را توصيف مي كند. هارموني جريان زندگي است. وقتي با آن هماهنگ هستيد، همه چيز آسان به نظر مي رسد، گويي با جريان شنا مي كنيد نه مخالف آن.

استفاده از قانون هارموني و تلاش براي زندگي هماهنگ با ساير موجودات، شما را به خوش بيني اي كه جهان ارائه مي دهد باز مي كند.


شماره 6 قانون عمل درست
قانون عمل درست بيان مي كند كه گفتار و اعمال شما بر دنياي اطراف شما تأثير مي گذارد و كيفيت تجربيات شما را در زندگي تعيين مي كند. نحوه رفتار و رفتار شما با ديگران تعيين مي كند كه ديگران چگونه با شما رفتار مي كنند.

وقتي روي عمل درست تمركز كنيد و با ديگران مهربان باشيد - هميشه مطمئن باشيد آنچه را كه دوست داريد با شما انجام دهند با آنها انجام مي دهيد - مثبت انديشي بيشتري را به زندگي خود جذب خواهيد كرد.


شماره 7 قانون نفوذ جهاني
هنگام خيره شدن به ستاره ها در شب، احساس كوچك و بي اهميت بودن آسان است. اما حقيقت اين است كه هر يك از ما بخشي جدايي ناپذير از كيهان هستيم. ما با هر كاري كه فكر مي كنيم و انجام مي دهيم بر جهان تأثير مي گذاريم. ارتعاشات انرژي ما به بخشي از ساختار كيهان تبديل مي شود.

به همين دليل براي شما بسيار مهم است كه از افكار، احساسات و اعمال خود - و همچنين نشانه هايي از كيهان - آگاه باشيد تا تأثير اعمال خود را نشان دهيد و شما را در جهت روياهاي خود راهنمايي كنيد.

با انجام اين كار، قادر خواهيد بود به طور موثر انرژي خود را كنترل كنيد و تأثير مثبتي را كه بر دنياي اطراف خود مي گذاريد افزايش دهيد.


3 گام براي استفاده از قانون جذب
براي فعال كردن قدرت اين قانون جهاني، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه يك فرآيند سه مرحله‌اي ساده را دنبال كنيد:

مرحله 1: آنچه را كه مي خواهيد از كائنات بخواهيد

شما هر روز درخواست هايي را در قالب افكار به كائنات و همچنين به ضمير ناخودآگاه خود ارسال مي كنيد. هر چيزي كه در مورد آن فكر مي كنيد، مي خوانيد، درباره آن صحبت مي كنيد و به آن توجه مي كنيد، به كائنات مي گوييد كه چه چيزي را مي خواهيد بيشتر به زندگي خود جذب كنيد.

به همين دليل براي شما بسيار مهم است كه در مورد افكاري كه به كائنات ارائه مي‌دهيد عمدي‌تر عمل كنيد. هرچه در مورد آنچه واقعاً مي خواهيد واضح تر و متمركزتر باشيد، جذب آن چيزها به زندگي خود براي شما آسان تر خواهد بود.

به عنوان مثال، فرض كنيد مي خواهيد شغل خود را تغيير دهيد، به ايالت ديگر برويد، يك جايزه حرفه اي بزرگ را برنده شويد، برنامه تلويزيوني خود را داشته باشيد، يا از يك بيماري بزرگ بهبود پيدا كنيد.

     وقتي به هدف خود "رسيديد" چه احساسي خواهيد داشت؟
     در طول روز چه كار مي كنيد؟
     با چه كسي وقت مي گذرانيد؟

هرچه بيشتر بر آنچه مي خواهيد تمركز كنيد (به جاي آنچه نمي خواهيد)، سريعتر روياها و اهداف خود را آشكار خواهيد كرد.
مرحله 2: باور داشته باشيد كه به آنچه مي خواهيد خواهيد رسيد

تنها تمركز روي آنچه مي خواهيد كافي نيست - بايد باور داشته باشيد كه اين امكان پذير است!

اگر به آنچه مي خواهيد فكر كنيد اما در دل خود شك داريد كه هرگز به آن نخواهيد رسيد، در نهايت سيگنال هاي مختلطي را به جهان خواهيد فرستاد كه با نتايج متفاوتي به شما پاسخ خواهد داد.

مشكل اين است كه اكثر مردم باورهاي محدود كننده اي دارند كه آنها را از اجازه دادن فراواني و شادي به زندگي خود باز مي دارد.

اگر به نظر شما شبيه است، من شما را تشويق مي‌كنم كه شروع به انجام كارهاي ذهني كنيد كه به شما كمك مي‌كند تا باورهاي محدودكننده خود را رها كنيد و آنها را با درك اينكه شايسته، شايسته، دوست‌داشتني، مطلوب و قادر به رسيدن به هر هدفي كه تصور مي‌كنيد جايگزين كنيد.
مرحله 3: آنچه را كه مي خواهيد دريافت كنيد

اكنون، براي دريافت آنچه مي خواهيد، بايد براي آنچه مي خواهيد به زندگي خود جذب كنيد، "همسان ارتعاشي" شويد. ساده ترين راه براي انجام اين كار ايجاد احساسات مثبت عشق، شادي، قدرداني و قدرداني در طول روز است.

همچنين مي‌توانيد احساساتي را كه در صورت داشتن آنچه مي‌خواستيد، تجربه مي‌كرديد، تمرين كنيد. اين ضمير ناخودآگاه شما را فعال مي كند تا آن احساسات تصور شده را به واقعيت تبديل كند.

در نهايت، فراموش نكنيد كه براي رسيدن به اهداف خود اقدام مداوم انجام دهيد. نيت ها بسيار قدرتمند هستند، اما براي رسيدن به نتيجه بايد اقدام كنيد!
نحوه استفاده از قانون جذب براي اهداف خاص

حال بياييد به چند نمونه از نحوه استفاده از قانون جذب براي نشان دادن نتايج خاص در زندگي خود نگاهي بيندازيم.

جذب پول و موفقيت مالي
اگر مي خواهيد ثروت خود را افزايش دهيد، زمان بيشتري را صرف فكر كردن به پول كنيد!

در مورد چگونگي افزايش رفاه و كسب درآمد بيشتر كتاب بخوانيد و ويديو تماشا كنيد. مقدار دقيقي را كه مي خواهيد و تا چه زماني تصور كنيد. به سادگي باور كنيد كه اين اتفاق خواهد افتاد، و بسيار هم خواهد شد.

مهمتر از همه، به خاطر داشته باشيد كه براي همه چيزهايي كه در حال حاضر داريد سپاسگزار باشيد و قدردان فراواني همه چيزهاي خوب در زندگي خود باشيد. اين به شما كمك مي كند تا يك تطابق ارتعاشي براي فراواني مالي كه در آينده مي خواهيد ايجاد كنيد.


جاذبه عشق و رابطه
افرادي كه مي توانند از قدرت قانون جذب استفاده كنند، اغلب از آن براي جذب عشق و عشق بيشتر به زندگي خود استفاده مي كنند. اگر مي خواهيد عشق را به زندگي خود جذب كنيد، همان عشقي باشيد كه مي خواهيد جذب كنيد!

با ديگران و خودتان محبت و سخاوت داشته باشيد. قدر عشقي كه در زندگي داريد را بدانيد و به دنبال راه هايي براي ابراز آن باشيد. هرچه بيشتر ارتعاش عشق ايجاد كنيد، سيگنال قوي‌تري به جهان خواهيد فرستاد و قدرت بيشتري براي جذب عشق به زندگي خود به دست خواهيد آورد.


رفاه خود را بهبود بخشيد
شما همچنين مي توانيد از اين قانون جهاني براي بهبود سلامت روحي و جسمي خود استفاده كنيد.

يادگيري نحوه استفاده موثر از قانون جذب مستلزم آن است كه فرد مثبت تري شويد كه بر احساس احساسات غني كننده روح مانند قدرداني، ارتباط و فراواني تمركز كند.

اين به شما اجازه مي دهد تا ذهنيت سالم تري را پرورش دهيد، كه به نوبه خود به شما انگيزه مي دهد كه اعتماد به نفس بيشتري داشته باشيد و الهام بگيريد كه از سلامت جسماني خود نيز مراقبت كنيد.

موفقيت را در زندگي خود آشكار كنيد
اگر از خود مي‌پرسيد كه آيا واقعاً مي‌توان از اين قانون جهاني براي كنترل سرنوشت خود استفاده كرد و موفقيت بيشتري را به زندگي خود جلب كرد، من دليل زنده‌اي هستم!

و من همه آن را مديون مربيم، دبليو كلمنت استون هستم. زماني كه در شيكاگو معلم بودم و ساليانه 8000 دلار درآمد داشتم، او به من گفت: «از تو مي‌خواهم هدفي را تعيين كني كه آنقدر بزرگ است كه اگر به آن دست يابي، بداني كه اين به خاطر رازي است كه به تو آموزش مي‌دهم.»

من تصميم گرفتم هدفم در آن سال 100000 دلار باشد. تصويري از يك اسكناس 100000 دلاري ساختم و آن را به سقف بالاي تختم آويزان كردم. هر روز صبح تصوير را مي ديدم. من تصور مي كنم كه داشتن 100000 دلار چگونه است. هر كاري كه كردم براي رسيدن به اين هدف بود. در پايان سال 97000 دلار درآمد داشتم!

اما اين فقط يك داستان است... براي مشاهده ساير داستان هاي باورنكردني افرادي كه از اين قانون جهاني براي دستيابي به موفقيت باورنكردني در زندگي خود استفاده كرده اند، ويديوي زير را تماشا كنيد.


قانون جذب مديتيشن براي راهنمايي
مديتيشن يك تمرين عالي براي فعال كردن قانون جذب و پرورش ذهني شفاف و مثبت است.

در اينجا، اين تمرين ساده مديتيشن را براي انرژي بخشيدن به آگاهي امتحان كنيد:

  1.      يك مكان آرام پيدا كنيد، چشمان خود را ببنديد و روي كاهش سرعت تنفس تمركز كنيد.
  2.      يك كلمه يا عبارت نشاط آور را تكرار كنيد.
  3.      به حالت ساكت حركت كنيد.
  4.      تصور كنيد كه توسط يك كره نور احاطه شده ايد.

اگر در تمرين مديتيشن تازه كار هستيد، در ابتدا افكارتان منحرف مي شوند و ذهن شما سرگردان مي شود. به خاطر داشته باشيد كه وقتي اين اتفاق مي افتد به خودتان سخت نگيريد. اين فقط بخشي از يادگيري نحوه مديتيشن است.

هدف اين نيست كه افكار خود را كنترل كنيد يا سعي كنيد سر خود را از افكار خالي كنيد (كه هر دو غيرممكن هستند). اين صرفاً براي آگاهي بيشتر از افكار خود است. وقتي متوجه شديد كه افكار منفي دارند يا به شما كمك نمي كنند، آنها را رها كنيد و ذهن خود را به زمان حال برگردانيد.

تمرين مداوم مديتيشن به پاكسازي ذهن شما از حواس پرتي كمك مي كند، افكار شما را پاك مي كند و ارتباط معنوي شما را با كيهان تقويت مي كند. اين به طور طبيعي به شما كمك مي كند كه فرد مثبت تري باشيد و خير بيشتري را به زندگي خود جذب كنيد.
نقل قول قانون جذب

در طول تاريخ، بزرگ‌ترين ذهن‌ها و معلمان معنوي قدرتي كه افكار ما بر زندگي‌مان دارند را درك كرده‌اند. در اينجا 10 نقل قول از قانون جذب آورده شده است تا به شما الهام بخشد تا پتانسيل آن را در زندگي خود فعال كنيد.

«جهان تغيير است. زندگي ما چيزي است كه افكار ما آن را مي سازد." - ماركوس اورليوس آنتونينوس

"اجازه دادن به زندگي براي شما غيرمسئولانه است. خلق روز خود حق الهي شماست.» - رامتا

"همه آنچه كه هستيم نتيجه آن چيزي است كه فكر كرده ايم." - بودا

"آنچه را كه ذهن انسان مي تواند تصور و باور كند، ذهن انسان مي تواند به آن دست يابد." - ناپلئون هيل

"تو همان چيزي هستي كه تمام روز به آن فكر مي كني." - دكتر رابرت شولر

اعتراف مي كنم كه افكار روي بدن تاثير مي گذارند. - آلبرت انيشتين

"وقتي تصميمي مي گيريد، جهان براي تحقق آن توطئه مي كند." - رالف والدو امرسون

اكنون از نظر علمي ثابت شده است كه يك تفكر مثبت صدها برابر قدرتمندتر از يك فكر منفي است. - مايكل برنارد بكويث

"آينده شما با كاري كه امروز انجام مي دهيد ساخته مي شود نه فردا." - رابرت كيوساكي

"اگر كاري را انجام دهيد كه هميشه انجام مي داديد، همان چيزي را خواهيد گرفت كه هميشه به دست آورده ايد." - آنتوني رابينز

من شما را تشويق مي كنم كه نقل قول مورد علاقه خود را در جايي پست كنيد كه بتوانيد هر روز آن را ببينيد و از آن الهام بگيريد
همين امروز اقدام كنيد

اكنون كه قدرت قانون جذب و نحوه عملكرد آن را درك كرده ايد، من شما را تشويق مي كنم كه فوراً آن را در زندگي خود به كار ببريد!

اين نكات را به خاطر بسپاريد:


اقدام كن، روياهاي بزرگ داشته باش
آيا حاضريد قدرت كائنات را در زندگي خود به كار ببنديد؟

     افكار شما واقعيت شما را تعيين مي كنند: اگر مي خواهيد زندگي خود را تغيير دهيد، بايد با تغيير افكارتان شروع كنيد. وقتي "نگرش قدرداني" را در خود پرورش دهيد و به خود آموزش دهيد تا روي چيزهاي خوب زندگي تمركز كنيد، زندگي خود را پر از افراد و تجربيات مثبت بيشتري خواهيد يافت!
     روياي بزرگ: اگر مي‌خواهيد كائنات نتايج بزرگي ارائه دهد، بايد روياهاي بزرگي داشته باشيد! به ياد داشته باشيد، كائنات هميشه به انرژي كه شما ارسال مي كنيد پاسخ مي دهد.
     از جملات تاكيدي مثبت استفاده كنيد: بهترين راه براي متمركز نگه داشتن افكار، اعمال و انرژي بر اهداف عالي خود استفاده از جملات تاكيدي مثبت است. وقتي اهداف خود را تأييد مي كنيد كه قبلاً به دست آمده اند، ضمير ناخودآگاه خود را فعال مي كنيد تا چشم انداز خود را به واقعيت تبديل كنيد!
     اهداف خود را روشن كنيد: يك چشم انداز روشن منجر به نتايج واضح مي شود. به همين دليل بسيار مهم است كه در مورد آنچه مي خواهيد مستقيم باشيد - و تأييد كنيد كه آنچه فكر مي كنيد واقعاً مي خواهيد همان چيزي است كه مي خواهيد. خواسته هاي مبهم نتايج مبهم مي گيرند.
     از تابلوي چشم انداز استفاده كنيد: تابلوهاي بينايي ابزاري قدرتمند براي شفاف سازي چشم انداز شما براي زندگي و حفظ اهداف خود در سرلوحه ذهن خود هستند تا بتوانيد بدون زحمت آنها را به زندگي خود جذب كنيد.

اگر چنين است، حتماً راهنماي رايگان من را در مورد چگونگي فعال كردن قانون جذب و استفاده از قدرت موفقيت بي‌دردسر بگيريد.

اين راهنماي مفيد به شما اطلاعات دقيقي در مورد چگونگي آشكار ساختن آنچه مي خواهيد در هر زمينه از زندگيتان با تسلط بر افكار و احساساتتان مي دهد تا بتوانيد زندگي را كه واقعاً مي خواهيد جذب كنيد - و همچنين لذت، آرامش و فراواني بيشتري را در همه چيز تجربه كنيد. شما انجام مي دهيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.